dagens fråga !


Kommentarer
Postat av: sofia

jag har en kille som jag varit tillsammans med i över två år, han offrar jag allting för!

o vi har det hur bra som helst, jag skulle inte kunna gå huur långt som helst , men endå långt!

2011-05-05 @ 09:51:13
Postat av: Beah

Kärleken ska komma av sig själv.

Den ska man kämpa för sålänge som man känner att den man vill ge kärleken till är den rätta.

Känner men att den är den rätta så är det klart man ska kämpa för då kommer de hålla.

Och är de äkta kärlek så vissnar den aldrig.



Mnn man ska inte kämpa för kärleken bara för att man inte vill må dåligt för att man är ensam.

Om kärleken man delat tsm med någon vissnar så får man ta hjälpt & stöd från sina nära och kära ist för att gå och va deprimerad ensam.

Man kommer aldrig klara sig igenom ensamheten själv för man behöver få känslan av att an har andra vid sin sida!



Älskar dig gumman!<3

2011-05-05 @ 10:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0