ice cold,honey

Jag tänker börja bli kylig som fan. Inte bry mig ett skit om andra, för folk verkar inte bry sig ett skit om en heller. Spelar roll då liksom? Eller? 
- man ska inte dra alla över en jävla kant, de vänner som är äkta & inte spelar ens vän, som ställer upp för en osv när man behöver, dem tänker jag såklart behandla exakt likadant. finnas för dom vilken tid på dygnet.

Men ni som snackar skit om mig - tack för att jag får vara mittpunkten i er tråkiga vardag.
Ni som säger att jag måste växa upp - bry er lite mindre om andra och fokusera er på att själva mogna. Ni är inte mycket mognare än jag bara för att ni är (två) år äldre? 
Och ni som nu börjar säga: Fan vad du har blivit kaxig - får jag inte vara kaxig mot er som är kaxiga mot mig?

Fuck er, its my life.





Däremot är det min personlighet att vara tyst och inte kaxig mot folk, men blir kaos ju längre man känner mig. En tjej att ha kul med. Och jag menar absolut inte att jag ska bli kaxig mot mina vän.

Kommentarer
Postat av: Elvira <3

Det är rätt gumman ,du ska stå på dig och göra det som blir bäst för Dig! Man kan inte ha folk som är snälla men som plötsligt sticker en kniv i ryggen på en ..

Men jag är en äkta vän gumman , I love you <3

2011-01-12 @ 17:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0