så är det ;)

jag är väldigt lätt att komma överens med när du har lärt dej att dig att avguda mig. 
jag ska försöka vara snällare om du försöker vara smartare.
jag vandrar bara från rum till rum. 
jag kan endast behaga en person per dag. idag är inte din dag. i morgon ser inte heller bra ut. 
jag har massor av talang och visioner. 
jag bryr mig bara inte. du bekräftar mina medfödda misstankar mot främlingar. 
allt jag begär är att du inte behandlar mig annorlunda än du skulle behandla drottningen. 
om du vill ha frukost på sängen.. sov i köket. 
jag lider inte av vansinne. jag njuter av varenda minut. 
hur kan jag sakna dig om du inte går härifrån? 
förlåt om jag ser intresserad ut. det är jag inte. 
börja inte med mig. du kommer INTE att vinna. 
alla har rätt till min åsikt. 

jag är en av de där onda sakerna som bara händer goda människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0