Jag stöttar och finns där för många personer som har gjort skillnad i mitt liv. Och dom stöttar mig också i dom val jag gör, även hur mycket jag än gör bort mig så finns dom där. Och hjälper mig att skratta åt det, för i slutändan är det det enda man kan göra. Man kan ju inte ta tillbaka tiden även hur mycket man än önskar.

men jag lever det liv jag lever i nu, jag har en helt underbar pojkvän som älskar mig så mycket för den jag är ♥
jag har en familj som älskar mig oavsett vad & som stöttar mig i allting, & hjälper mig med allt jag behöver hjälp me!vill också tacka min mamma, för att hon är hon & ingen annan.. tänker ibland på att hon kommer försvinna ifrån mig,men slår bort den tanken för jag vet att hon alltid kommer stanna hos mig! ♥  kärlek er, mina vänner,min pojkvän & min älskade familj! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fint skrivet!

2011-04-28 @ 07:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0