Du är älskad för den du är!

Hihi, jag har loggat in på melissas blogg för att skrivia en liten söt text till henne..(hon vet inget om de)

Jag vill bara berätta vilken underbar person Melissa är.
Hon sprider så mycket glädje kring sig så mycket lycka och så mycket skratt.
Man kan inte snacka med henne en sekund utan att ha ett leende på läpparna.
Jag har träffat melissa kanske två - tre gånger men har snackat med henne mer eller mindre
i tre år över bdb,msn & facebook. Vi har kommit varandra nära på detta sättet
och nästan redan dirket vi började snacka med varanda visste vi att vi kunde lite på den andra.
Så mycket skit snacka vi snackat, så mycket stöd har vi har get varandra under dessa åren det är  otroligt.
Men dig kan jag verkligen snacka om allt mellan himmel och jord, med dig kan jag dela skratt som tårar
för du förstår mig alltid!
Nu denna sommaren så ska vi verkligen göra skåne osäkert med allt vi ska hitta på.
Det kommer bli en toppen sommar med dig det känner jag på mig!

Jag vill att du alltid ska veta att om det är något vad som helst så kom till mig
jag kommer alltid göra mitt bästa för att du ska vara glad för att du ska få skina som den underbara person som du verkligen är!
Jag älskar dig Melissa Olsson!<3<3
// Din Beah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0