café mezo - stranden

har inte haft någon tillgång till dator under dagen, åkte in till helsingborg & mötte upp Nathalie,
vi gick till mezo & drack ett stort glas cola & pratade om allt mellan himel & jord, vi hade så mycket att prata om!
, sedan gick vi ner till gröningen & solade, riktigt härligt (!)
sen tog jag bussen till Ekeby, för att träffa Lina & Micke, haze & tobey, så underbart! har saknat dom hundarna ass hell! ♥♥
har blivit brun + fått lite solexem på min ena arm, typ tre prickar (?!), har aldrig haft sånt förut? - men det går bort de också, får jag hoppas ;)
nu ska jag tvätta bort min mascara & borsta gaddarna,sen sova som den törnrosa jag är ♥hihi! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0