shopping hela dagen efter det hämta hund !

har varit i hela malmö idag, varit & shoppat riktigt mycket på entré, med älskling ulrika,sarah & mick! ♥
blev inte så mycket, över sexiga trosor som måns älskade, där framme står där " Take me to " & sedan i på röven står det " heaven" (stavning?! :blush:. & så är där vingar också, & en rosa söt bh som passar till! 

efter shoppingen körde vi & hämtade devil ( måns nya pitbull ) ÖVER FIN !! det första han gjorde när han skulle bli hämtad var att springa fram till mig , han älskar mig så mycket & vill pussas med mig hela tiden :D
ikväll blir det en lång promenad tillsammans med devil & älskling, & då mernar jag riktigt långt ska vi gå!
+ att jag ska laga mat ikväll,så får se vad det blir .. tillsist blir de väl att vi äter ute ... haha :rolleyes:

bilder på kläderna jag köpt kommer när jag kommit hem.. i promise ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0