mitt allt!

Måns - Mannen i mitt liv!
jag har hittat kärleken i mitt liv, killen jag vill dela hela mitt liv tillsammans med!
han gör mig stark i mig själv & får mitt självförtroende att bli bättre & bättre för var dag.
han är den bästa killen som finns, killar som han är sälsynta, han bryr sig om mig.
han skyddar mig om något går snett, han finns för mig om jag mår dåligt & behöver prata & få stöd!
jag kan offra exakt allting för honom, & jag vet om att våran kärlek är äkta, 
inget ska någonsin få komma imellan oss, inget eller ingen! ♥
snart så har vi varit tillsammans i ett år & två månader, & det har varit den bästa tiden i mitt liv,
men självklart så ska det bli ännu fler år! ♥
Måns filipsson, en dag ska vi stå där i kyrkan mitt emot varandra & säga "ja" till varandra!
jag har en framtid, & den framtiden är BARA med dig ..ingen annan!♥
Du är min livsglöd.
mitt liv,min kärlek,min måns!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0