hey bloggisar

jag har varit i skolan, jag har ätit kina mat med min bror & min mamma, jag har badat. ja det finns inte så mycket mer att säga,känner mig inte helt på topp. saknar min pojkvän så att det svider i min själ, på riktigt!
jag ska inte åka till malmö förrens den 19e då jag får mina pengar, så det är ett tag till! ♥ men jag klarar det nog!

jag sover hos älskling hela nästa vecka ( från tisdag då ) till söndag, då vi har lov nästa vecka. skönt!
hm, på onsdagen får han hem en hund. pittbull, devil heter den eller något liknande, skit fin! ♥
& nu ska jag gå & lägga mig då jag är helt slut i kroppen, har haft sån migrän idag i skolan & när jag kom hem slocknade jag direkt & sov till åtta, men är lika trött nu! hoppas på att må bättre imorgon, & imorgon ska jag klippas & färgas hår! hihi,♥puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0